Ιωάννης έγραψε:Ορφέας έγραψε:Δυστυχώς είναι η αλήθεια ότι έχουμε γεμίσει ΑΣΧΕΤΟΥΣ που μοναδικό σκοπό έχουν να βγάλουν χρήματα, καταστρέφοντας όμως την τέχνη...Όσο για τις ηχογραφημένες παραστάσεις του Σπυρόπουλου ισχύει εδώ και δέκα χρόνια περίπου...
10 χρόνια και πολυ παραπανω! Δεν ειναι κατι αγνωστο, οποιος ξερει και εχει εμπειρο αυτί καταλαβαινει.. Επισης στο κειμενο του κ.Τσίπηρα γινεται λογος για καποιον που εχει κλεψει λεει τα σκηνικα και τις φιγουρες του Μανθου Αθηναιου.. Ποιον να εννοει αραγε? Γιατι δεν εχει επεμβει ακομα εισαγγελέας? Το ποιος ειναι φυσικα ολοι μπορειτε να το μαντεψετε.. Ειδικα οι...αργοναύτες...! Οσο αφορα το θεμα για τους ασχετους της τεχνης ειναι λογικο απο τη στιγμη που εχουν τα χρηματα ως στοχο να ειναι ετσι οπως ειναι και να χαλανε τη τεχνη.. Ενας επαγγελματιας Καραγκιοζοπαικτης που το εισοδημα του βγαινει απο τη δουλεια αυτη και μονο, τα δινει ολα στη τεχνη που αγαπα, το ψωμι του το βγαζει απο τις παραστασεις και ειναι μεγαλη υποθεση να ζεις απο ενα τετοιο επαγγελμα!
Δε θα κατηγορήσω κάποιον ο οποίος βγάζει λεφτά κάνοντας το επάγγελμά του. Από εκεί και πέρα επιτρέψτε μου να πω ότι μέσα σε δύο ημέρες καταρρίφθηκε ένας μύθος (για το Σπυρόπουλο μιλάω). Γιατί, κατά την ίδια λογική, θα μπορούσα να πω ότι το playback είναι σωστό για μία συναυλία του αγαπημένου μου τραγπυδιστή. Ή αντίστοιχα τα μεξικάνικα σίριαλ είναι άψογα γιατί αν εξαιρέσεις τη φωνή κατά τα άλλα η σκηνοθεσία είναι η ίδια. Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω, ποιος έκλεψε τα σκηνικά του Μάνθου;;; Γιατί η αναφορά στους "ΑΡΓΟΝΑΥΤΕΣ" με πάει στον Καραγκιοζοπαίκατη Η.Κ. ο οποίος αναφέρεται από τον Τσιπήρα στην αρχή του κειμένου του ως καλός.